Nu är jag på G igen :)

Nu är jag tbx efter många omständigheter ;) Under tiden jag vart på en liten "bloggpause" Så har jag varit i sverige och till och med hunnit åka tbx till Usa. Nu ska jag lite udda bara typ sätta en header för jag spyr på min.
Ångrat mig igen. Jag ska ha lite kategorier , detta ska ändras :
  • Header
  • Fler kategorier
  • Mera bilder
  • Foto-tips
  • Dagbok och egna tankar om allt som intreserar er ;)
  • Mer besökare så vi tsm kan fixa en tävling :)
Ja, dte är typ det :) Men då måste man ju börja så ha det ! :)
Kram
Flaya ♥


Kommentarer
Fei

Ser fram emot det^^

2012-03-06 @ 15:41:00
Bajs

Ful blogg! Seriöst lägg ner den! ingen läser den ändå.. så lägg ner den bara

2012-03-24 @ 20:32:44
Haha

Asså du..... lägg ner denna blogg , ingen läser den ändå.. -.-

2012-03-25 @ 12:44:14
Wilma

amelie, du uppdaterar ju aldrig på bloggen varför har du den ens?

2012-03-25 @ 14:27:26
URL: http://mewilma.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0