Hallo!

Dags att komma in på spåren igen då:) Bilder på vad jag köpte igår kommer antagligen imorgon men nu ska jag bara skriva:

  • Rosa BH
  • Bärsh (stv) BH
  • 6 handspriter med olika dofter
  • 2 skydd till två av dem.
  • Ett par gå-skor som är som flip flop :)
Det var typ allt. Se om jag och Lilja ska åka till shopping centrumet på fredag för då köper jag nog ett par nya shorts och några tröjor :)

Asså jag typ lider av allergi i detta land så i en effekt av det så får jag massa röda prickar i ansiktet..

Därför så typ avänder jag små rosa hanskar och typ vips porerna är öppna och det är bara att tvätta med varmt vatten och en ansikts kräm :)

Men måste dra nu ..


Kram

Flaya ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0