9.

Hej nu är det bara nio dagar kvar tills jag flyttar så hoppas att ni förstår att jag har mkt att stå i. Rensa saker, gå i skolan, köpa julklappar till och med hinns med mig själv. Jag vne hur man hinner men det gör jag iaf. Jag har tänkt börja med att göra olika headers till folk men då får ni skicka bilderna ni vill ha och hur ni vill att den ska se ut (ungefär). Tänkte också göra Headers som alla kan använda med olika teman så kan man sätta dit sitt namn där jag sätt rutan. Men hur man gör en kategori hinner jag inte lära mig så det får Lois göra ;) <3
Tyväär så fukar det int att lägga upp headern vne varför men ni kommer snart aatt få en :)
Kram
Flaya ♥
ps: Kommentera kommentera!


Kommentarer
Flaya..♥

alltså den visnings headern som alla kan använda ;)♥

2011-12-24 @ 14:24:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0