Jag är sämst på koder...

Ja, nu har man då fått en systemcamera:D (CANON EOS 600  )D Då tänte jag att det skulle vara kul att göra ny design och ny header... Då kommer vi till den delen med att jag suger på att sätta in headers och designer ;) Ja det är mitt största problem ... koder. Jag suger verkligen på det. Men det är såhär att jag känner några som kan fixa mittt problem så nu tänker jag göra en fasansfull snygg header och design så får jag hoppas att jag lyckas. Wish me good luck! (för er som inte förstår betyder det ge mig lycka till.) Asså jag känner mig uttråkande.. Jaja ni får stå ut ;) Jamen då år väl jag sätta fart med headern men ni kan räkna med att ni får den senast nästa vecka :)           Här får ni en bild på min camera och mg då      
Kram
Flaya♥


Kommentarer
Fei

Fint :)

2011-12-29 @ 12:00:26
Flaya..♥

Tack :) <3

2011-12-29 @ 13:40:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0