Fråga ett... Kommer en del.

1. Brukar du sminka dig vardags ?
Svar: Nja... Jag drar på lite mascara , ögonskugga och litte sånt sen går jag till spegeln och säger till mig själv: Bättre har det aldrig varit eller fan vad snygg :-D Men när jag är på typ "fest" då är jag mer noga med sminket:D
Okej ni får en info ruta också:D
Namn: Amelie Hanna Marie Thelander
Ålder: 11 år
Klass: 6D .. den bästa ( har hoppat över ett år på dagis och går därmed med dom som är 12 år :D
Hobby: Just nu är det dansen som jag älskar mest.  Intresset för foto är väldigt stort hos mig så ni lär få en del bilder :D Och sist men inte minst Familj och vänner .
Mobil: iPhone 3gs
Bor: Hemma vart annars ?
Civilstatus: Singel ...
Ja det var väl allt för idag ..
Är man inte för söt ? ;) <3
Kram
Flaya  ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0