Hejsan!

Just nu sitter jag och överför musik till min iPod :) Jag sitter också med designen för bloggen , blev inte ett dugg nöjd med det här!! Jag tänkte ju att det skulle vara klart för länge sedan men ikke sa nicke. Men nu ska det iaf bi som jag vill :) Nu ska jag också lägga upp headerna som alla kan använda :) Åh min dator är dryg nu :( Jag bir också störd på min mobil... Men annars så är det fint väder ute :D Ska ut och fota också för att jag tycker det är kuligt att fota :) Men halo var inte så negativa med headern den är snart klar :D Jag vet att jag säger det heeeeeela tiden men asså jag skojjar inte den här gången för nu vill ajg att den ska passa ;)
Bara jag som tränar på tå i  barbapappa strumpor och jeans ? :)
Ha det bra alla sööta läsare ♥
Kram
Flaya♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0