Mums med med två mums ...

TACOS! Min kvällsmat är bara så bäst! Nu har jag gjort en sida på facebook! Jag är mest kontaktbar på den ! Sök på flaya.blogg.se ! Ni kan också följa mig via bloglovin men eftersom det inte går så bra med en widget så får ni söka på bloggen:( Men snart ska jag fixa det lilla problemet! Ja, så ligger läged till!
Lovade ju ett långt inlägg idag så då ska ni väl få det..
Fast jag ska ha en 10 DAGARS LISTA! Jag kommer att svara på några frågor under 10 dagar och jag har valt temat "blogg". Så varför inte sätta igång med dagens?
Fråga 1. Hur skulle du säga att man skulle göra för att få sin blogg synlig?
Svar: Jag skulle ge tips om att var dig själv! Lägg ner mycket  tid (när du inte har något att göra.) på hur du vill att din design ska se ut. Vet du inte hur man gör så kan du fråga om hjälp:) Försök också att uppdatera varje dag:) Ta också mycket bilder så dom kan se med egna ögon.(det är absolout inte ett måste!)
Sen vill jag avsluta med att säga .. LYCKA TILL!
Här får ni en gammal bild på Ellen och Alva!Och en Weird bild på mig ;)
Kram
Flaya♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0