Sprid, kommentera!

Hej! Jag skulle tycka det var jätte roligt om ni började kommentera vad ni tycker! Vilj ni följa så går i in på bloglovin och söker på "www.flaya.blogg.se" Så kommer den upp. Har nämnligen haft lite problem med att sätta in en inkon men ni får vänta tills jag får tag på Lois ;) Tänkte också försöka spara så jag kan gå ch fixa naglarna :) Idag så kommer en från min nya skola och hälsar på :) Hannah:) Jag tänkte också att det skulle vara kul att få fler läsare så jag ska börja jobba på det :) För när vi är uppe i mer än 300 unika besökare per dag så blir det tävling:) Och eftersom jag tycker det är så ku med tävlingar så hoppas jag på det inom några månader:) Men juste.. Om jag vill att det bloggen ska bli lite större skulle de ju vara kul att ha en snygg design! Ellerhur!? Så nu får det bli att åka till golbanan och checka den sen så blir det att ta en bild som jag vill användab till header. Byta sida på sidfältet och massa sådana saker :) Som jag sa så tar det tid meed designen och det har blivit lite fördröjt...
Kul Kul. Nu får ni en bild (:
Övning ger färdighet ;)
Kram
Flaya♥


Kommentarer
Fei

Jag komenterar*!!

Okej ska gå in på det någondag om jag hinner<33

2012-01-15 @ 17:31:09
K

=)

2012-01-18 @ 18:00:26
URL: http://thecherries.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0